Nittonde November Tvåtusenelva

Jag har varit lite eller okej mycket dålig på blogg fronten under det senaste dygnet. Men nu är jag tillbaka igen. Gårkvällen spenderade jag med Fanny och andra trevliga människor. Sedan så sov även min pojkvän hos mig. Legat och hostat upp mina lungor hela natten i princip... Inte den mest sköna känsla kan jag lova. Fick med mig Moa på öppet hus på gymnasiet idag iallafall så nu vet jag hur mitt val kommer att se ut. Första hands val dans, andra hands val samhäll på plus och tredje hands val samhäll på akademin så hoppas inte att jag ångrar mig nu haha. Köpte även med mig en chai latte på vägen, den satt allt fin fint. Tog vi en buss hem vid halv två tiden då gästerna skulle komma kl 2. Blev det lite fin besök + middag på det. Mycket angenämt må jag säga haha. Nu ikväll blir det iallafall så kallat "gött häng" med tjejerna. Fanny, Nathalie b, Annie och så kommer troligtvis Linda efter hon har varit med en hemlig person också. Sover hos Nathalie ikväll också, passar bra eftersom att vi båda ska upp tidigt imorgon och sjunga på en gudstjänst. Men nu så ska jag avrunda detta. Ta hand om er ♥

Förresten, alla era komentarer och frågor svarar jag på antingen senare eller imorgon. Hoppas det är ok !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0