- Blowing out another persons candel, will not make yours brighter

Precis hemkommen ifrån kyrkan. Kören var med och hjälpte till på den idag och riktigt roligt var det faktiskt. Vi spelade lifehouse dramat, sjöng och jag och Nathalie läste upp en text ifrån bibeln. Mycket trevligt. Är dock oerhört trött för gick upp redan klockan sju imorse för att Albin skulle iväg på hockey match, kill me kände jag då bara. Så kanske drar en power nap nu innan jag låter dagen komma igång på riktigt. C ya

svarar på alla era frågor och komentarer senare. Nu vet ni.

dagens outfit // stickad tröja som råkade åka upp lite på bilden ifall ni undrar - ginatricot // poncho - åhlens // min nya päls krage som jag bara virade två varv runt halsen - indiska // skor med kilklack - nelly.com // tygkasse - monki

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite väl kort där va...

2011-10-16 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0