- Freedom comes to those who learn to let go

Jag har nog världens underbaraste kille. Idag har inte varit min dag, inte alls, så när jag åkte hem till min kille i eftermiddags så såg han direkt på mig att jag inte mådde bra, så han gjorde iordning varm choklad med grädde bara för att vara gullig mot mig. Han höll om mig, lät mig prata, skrika, gråta, bara få ur mig allting och han lyssnade, han förstod, han stöttade, han pussade mig och berättade hur mycket han älskar mig. Även när jag var som svårast, bara försökte slingra mig undan så fanns han där och höll kvar mig, lät mig inte gå. Han gör mig hel. Jag älskar honom något så otroligt. En till person som verkligen har funnits där idag och lyssnat, stöttat och förstått så som ingen annan kan det var Linnda. Det är verkligen en sådan lättnad att när man har dom dagarna då allting går fel och allt bara kör ihop sig och man har lust att skrika, gråta och skratta på samma gång då är det så otroligt skönt att veta att det alltid finns någon som kan lyssna och förstå, som vet hur det är utan att man egentligen behöver förklara. Som tar sig tid även fast dom kanske inte har tid egentligen. Det är äkta, det är på riktigt. Det är kärlek. Oavsett om det är kärlek till sin pojk/flickvän, till sin kompis, till en famlije medlem eller till ett husdjur. Så är det kärleken och fötroendet som skapar lycka. Jag vet inte ens varför jag skriver detta.. Det kanske är det som samman fattar min dag bäst? Att jag har fått uppleva många olika känslor på en och samma dag. Alla har sånna dagar, och idag var det min tur. Imorgon blir det bättre. Om inte, så får jag göra det till det bättre. Well, jag sätter faktiskt punkt här annars kan jag hålla på i evigheter.

Svarar på era frågor imorgon istället. I hope that's okey ? Orkar inte ikväll, är alldeles utmattad.

- Godnatt ♥

dagens outfit // midje jeans - bikbok // tröja - bikbok // skor - sko punkten kanske (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0