- Love is just a word, until someone comes along and gives it a meaning

Ny duschad, precis sköljt ur hårinpackningen och röjt undan lite snabbt på rummet så nu känns det allt riktigt fräscht och härligt. Redo för en god natts sömn helt enkelt ! Min kväll har bestått utav, dans träning, mys med min pojkvän och så var jag på en föreställning där det bjöds på dans, musik och teater, dom samlade in pengar till rädda barnen. Mycket trevlig kväll må jag säga ! Imorgon har jag faktiskt ingenting planerat, än så länge.. Haha första gången på länge som jag går och lägger mig utan att veta vad jag ska göra dagen därpå? Strange. Men nu väntar sängen så godnatt, sov sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0