- Take a risk, get a chance

Äntligen hemma. Kallt som tusan ute, trodde att jag skulle avlida där ett tag. Åkte ner till sin clair vid kvart över sex tiden för att kolla på en dans träning. Efter det drog jag och Linda Johansson till pingan och käggade kebab tallrik, mumsigt var det. Även skrivit klart min jobbansökan som vi har att skriva i svenskan så den lämnar jag in imorgon då, skönt att ha det avklarat. Kommer nog att använda den när jag ska söka extra jobb för den blev allt bra tycker jag hehe.. Nu resten utav kvällen så blir det modelljakten, har en hel del avsnitt att ta igen nämligen.. Bäst att krypa ner under täcket och börja sträck kolla dårå!! Höres och synes tomorrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0