- Without dreams there is no reality

Godkväll kära vänner. sitter här med Nathalie Billgren och vi har haft en riktigt go dag. Började med casting på Torp Köpcentrum, blev fotograferade och så vidare. HÄR kan ni gå in och rösta på mig, skulle verkligen uppskatta det. Det tar max några sekunder. Efter det så rörde vi oss runt på Torp en stund och jag fick köpt mig en to die for päls krage från indiska. Sååå snygg. Köpte även ett fjäder örhänge, eller aa Nathalie köpte det men vi tog ett örhänge var. Tappade jag bort min plånka också, stress !! Fast dom på macdonalds hade lagt undan den åt mig för jag hade tydligen glömt den där, schysst ! Åkte vi ner till cactuz förut och köpte taco sallad och satte oss margretegärde parken och mumsade i oss salladen medans vi fick oss en riktigt go pratstund. Stört skön brud. Ikväll sover jag hos Albin, ska bli så mysigt !! Gårkvällen var också hur rolig som helst. Började med tjejmiddag hos Malin, jag, Linda, Ida, Robyn, Emma och Fanny. Rörde vi oss senare in mot stan och in på nå klubb (?) och sedan vidare hem till Sara. Och till sist fick vi skjuts hem till Malin där vi somnade. Men nu så ska vi fortsätta med det vi gör så vi får höras mer imorgon. PUSS ♥

tre bilder från igår kväll + två bilder från idag









Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan du inte visa lite närmare bild på din pälsväst ? :D

2011-10-15 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0