1:a pris i modelltävlingen !

Detta känns verkligen helt galet, obeskrivlig känsla. Jag är så oerhört glad och tacksam men samtidigt tycker jag att det ska bli så tråkigt att detta är över nu. Alla har verkligen varit oerhört duktiga så det har varit hård konkurrens. Jag vann 2500 :- och så ska jag få göra ett modelljobb för Torp Magasinet. Jag måste ha sätt alldeles flummig ut när jag skulle ta emot priset, prata och fotograferas haha skakade som bara den trodde inte att mitt namn skulle ropas upp. Så jag vill även säga ett stort tack till alla er som har röstat på mig för utan er så skulle jag inte ens ha kommit till finalen ! Även jätte roligt att så många utav er kom dit och kollade, det gjorde mig verkligen jätte glad. Men nu så är tyvärr denna resan över för min del, delvis. Jag har ju trots allt fotograferingen för magasinet kvar så det ser jag fram emot ! Så ifall någon utav er som var med och tävlade läser detta så vill jag bara säga att ni allihopa var så grymma och fina ♥

Det kommer en riktig bildbomb senare då jag har fått så många bilder som möjligt. Så håll utkik  !!

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Grattis, vad kul:)

2011-10-30 @ 21:22:04
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: E

GRATTIIIISSS!!! :D <3 Vad bra att du vann! ;)

2011-10-31 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0