1:e Oktober 2011

Oj, det är redan Oktober. Tänk vad tiden går fort ! Om tre månader är det första januari 2012 he he. Men ja, kul att man sovit bort hela dagen nästan. Mamma kom in och väckte mig vid två tiden så då satte jag mig och började planera och tjöta med lite alla möjliga om ikväll då det var tänkt att det skulle bli utgång, men det blev lite strul hit och dit så vi kör all in nästa helg istället troligtvis. Ikväll blir det istället myskväll med kompisar. Det kan också vara härligt en lördagskväll ! Haha klockan är redan tio över fyra och jag har bara hunnit att damsuga rummet, äta frukost och tjöta röven av mig med en massa olika typer. Men kom inte i säng förens halv fyra imorse så då blir det väl så he he. Men vi får talas mer senare. Puss

haha en bild på mig som någon tog någon kväll någon gång för ett litet tag sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0