Film Tips: A little bit of Heaven

Såg precis på filmen A little bit of heaven, såå bra men såå sorglig. Kunde bara inte hålla tårarna tillbaka. Egentligen tycker jag inte specielt mycket om snyft filmer för jag blir så himla deprimerade och insjunken i mina tankar men den här var faktiskt riktigt fin och bra. Bra skådespelare också. Tidigare under kvällen var jag på det där föräldra mötet på skolan med information om den nya skollagen, gymnasiet och så vidare. Hade även dans träning innan det. Mycket roligt, massage hade vi också, såå jädrans skönt var det. Men nu så får jag ta och hoppa i säng annars kommer jag att sitta uppe hela natten och tänka på den deprimerande filmen haha.. Hatar när cancer ska vara inblandat i filmer eller överhuvudtaget. Så hemskt ! Well, godnatt iallafall ♥

En bild på Linnda och Martina ifrån skolan idag, mina tjejer det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0