Hög tid att gå och lägga sig kanske ?

Joo, jag känner väl att det är hög tid att gå och lägga sig ! Speciellt med tanke på att klockan ringer 07.00 imorrn bitti. Egentligen ska jag på repetion imorgon mellan 09.30 - 11.00 på östrabo, inför konsterten marching for life som är den 10 november. Men tror tyvärr inte att jag har möjlighet att komma imorgon.. Har nämligen två lektioner plus ett prov som jag bara inte får missa och som jag nämligen missar ifall jag åker på repitionen. Ååh, beslutsångest !! Får se hur jag gör.

Min kväll har iallafall varit riktigt härligt. Började med dans träning mellan 17.00 - 18.00, dog nästan eftersom att min kropp redan var ut pumpad efter orienteringen. Men jag gav mig då tusan inte !! Efter det så mötte jag upp Nathalie Billgren. Drog vi en mindre härlig åktur ut till Torp Köpcentrum i regnet.. Fy tusan vad obehagligt det var ! Jag såg knappt någonting alls när jag körde och man höll ju nästan på att blåsa av vägen.. Kallt och blött var det också haha. När vi väl kommit fram så skyndade vi oss mot bikbok för att spana in Wihtney Port's nya kläd kollektion, så mycket fint men dock rätt så dyrt. Jag hittade dock ingenting som jag kände att jag ville lägga pengarna på för den här gången, dock shoppade Nathalie lite. Bjöd dom på söta (och goda) små cupcakes också. Körde hem henne någon gång efter åtta tiden ungefär. Härligt var det att få träffa Nathalie igen som sagt, eller aa jag träffar henne ju varje tisdag på kör träffarna men att umgås med henne är ju en annan sak. Jätte go tjej verkligen ! Men måste sätta stopp här för ack så långt detta blev. Ceya

haha lite mer än ett år sedan, tider det ! Nathalie (jag), Nathalie T och Nathalie B. Hahaha orkar ej mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0