I reply on two questions

Elin: Hej vad ska du välja för gymnasieprogram? :)

svar: Eftersom att vi väljer först i februari så har jag inte helt bestämt mig än, men jag är redigt sugen på media och journalistik på margetgärde och sin clair, det verkar definitivt som en linje för mig ! För min dröm är nämligen att bli journalist på tex vecko revyn, solo etc etc. Jag har även funderat på ekonomi på agneberg för jag är lite sugen på att bli fastighets mäklare också. Sedan lockar även dans på sin clair. Men jag tror att det blir media och journalistik som första hands val :)


Stina: Vart har du köpt dina spetts leggins? :)

svar: Dom är köpta på vero moda, dock var det ett tag sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0