lite "information" till er läsare

Det har uppstått lite "dramatik" med mitt inlägg som jag publicerade igår angående min lördagskväll. Det gick till och med så långt så att en person smsade min mamma angående detta. Så nu är det inlägget plus lite annat puts väck. Jag har nämligen insätt att det är så många fler än bara vanliga tonåringar i min ålder som läser min blogg, det kan vara allt ifrån min släkt, mina vänners föräldrar eller till mina lärare. Jag har även börjat få betydligt fler med läsare här på bloggen vilket i sin tur kommer att leda till att jag kommer till att bli lite petigare med vad jag publicerar. Jag kommer fortfarande att vara samma Nathalie bara att jag inte kommer att öppna mig lika mycket som för när det gäller vissa saker som helt enkelt är opassande. Hoppas att ni accepterar detta och att det inte blir fler klagomål. Ville bara säga detta så tack för att ni tog er tiden och läsa detta så hörs vi mer senare då jag kommer hem igen.

// Nathalie kindhult

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla att de ska va så att folk inte tål en massa så de blir så att dom smsar din mamma?!

fyfan..

Vad sa din mamma då?

2011-10-10 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0