don't like me? have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck

Anonym: Du har så jäkla fula ögonbryn.

Svar: Oj, förlåt så hemskt mycket att inte mitt utseénde är perfekt ! Det måste vara väldigt jobbigt för dig att kolla på mig med tanke på mina sjuuukt fula ögonbryn. För du är ju säkert helt perfekt ? Du tycker väl om att höra när andra anonyma personer klankar ner på dig? För vågar du inte stå för vem du är och för vad du tycker och tänker då är inte du heller så perfekt. Ingen vill höra sånt här. Jag vill verkligen inte höra detta ifrån er goa läsare, min blogg är till för dom som respekterar mig för den jag är och så som jag ser ut. Gör man inte det ja, då får man helt enkelt ställa sig frågan varför man läser min blogg överhuvudtaget. Lite roligt att jag fick kritik just angående mina ögonbryn eftersom att det är just dom som jag får väldigt mycket komplimanger för ! Men alla tycker olika, du kanske tycker att det är svin fult med bruna ögonbryn medans andra som jag tex tycker att det är svin snyggt, trendigt är det också för den delen om man nu ska se det ifrån den synvinkeln. Läser på många olika bloggar att det är en del som får kritik för sina ögonbryn nu för tiden.. Vad kommer detta sig? En sådan enkel sak som ett par ögonbryn? Ja inte vet då jag haha. Mina ögonbryn är faktiskt inget som jag orkar lägga ner så värst mycket tid på om jag ska vara helt ärlig.. Så det får bli lite som det blir helt enkelt känner jag haha, jag menar man måste väl inte se helt fel fri ut för att få vara vacker, eller? Visst är det bra att man säger det man tycker och så vidare, men det som man inte kan stå för det ska man helt enkelt hålla tyst om ! För det kommer alltid fram vem det är som sagt eller gjort vad och så vidare. Inte för att jag tänker rota runt djupare i det här eftersom att detta inte var någon stor grej men jag ville bara upplysa om detta att det man inte kan stå för det ska man helt enkelt hålla tyst om för sanningen kommer alltid fram i slutändan. Yes, det var väl detta som fick bli mit lite väl "långa svar" ber om förlåtelse för det men kände att jag ville skriva av mig. Det är ju trots allt det min blogg är till för så atte. Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Helt onödig kommentar och fegt att vara anonym -.- Tycker dina ögonbryn är grymt snygga och passar jättebra till ditt hår! Ville bara att du skulle veta det ! ;)

2011-10-19 @ 16:48:00
URL: http://bellssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0