Svarar på era frågor och komentarer i flytande form idag

En tjej som heter Josefin bad mig att visa en närmare bild på min pälsväst men nu ska jag förtydliga att det är en pälskrage som jag har köpt och ingen pälsväst ! Men visst här i detta inlägget så kommer det en närmare titt på godbiten. Sedan så var det även en person som frågade varför ja fyller i mina ögonbryn och så vidare och det gör jag därför att det markerar och ger ett helt annat intryck och djup i ansiktet, jag tycker att det framhäver ansiktets form på ett helt annat vis. Alla tycker olika men jag tycker att det är grymt snyggt med mörka ögonbryn ! Sedan så var det även en person som hade komenterat dagens outfit bild, denna personen tyckte att min stickade tröja var för kort och precis som jag skrev över bilden så åkte tröjan upp och jag hade ännu inte tagit på mig mina cykel byxor när jag tog den bilden så tröjan är egentligen längre plus jag hade cykel byxor, now you know ! Vill även tacka för alla era fina komentarer och att många utav er har röstat på mig i jeans modell tävligen. Röstningen håller på fram tills fredag så fortätt gärna att rösta och tipsa andra ! Här kommer en liten påminelse så HÄR kan ni rösta på mig!!

En närmare titt på min nya pälskrage som Josefin ville se ! P.S om du tar dig en titt på dagens outfit i inlägget under detta så ser du ett alternativt vis att ha pälskragen på, snyggt tycker jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0