UPDATE: Min kropp är helt ur pumpad

Hemma igen efter joooooobbigaste orienteringen någonsin på kasen !! Jag funderade starkt på att bara lägga mig ner och dö.. Men jag lät bli. Jag fick trots allt godkänt men är lite besviken eftersom att jag fick mvg förra gången, men men. Om cirka 2, 5 h så ska jag iväg på dans träning också, wraa jag kommer att vara mer än död ikväll haha !! Och efter det så möter jag upp Nathalie Billgren så ska vi till Torp och spana in Wihtney Port's kollektion som hon släpper för bikbok 18:00 ikväll ! Så det kommer att bli himla checkt, ska även bli riktigt roligt att träffa Nathalie igen eftersom att senaste gången som vi umgicks var ett jävla tag sen nu ! Men nu så måste jag ladda upp kroppen med bränsle (mat) så vi säger som så tills ikväll. Massa pussar från en trött tjej

Dagen outfit // stickad tröja - fått av Nathalie // midje shorts - bikbok // gummi stövlar - dinsko

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathalie .. du är galet fin !!

Missa inte tävlingen på min blogg - VECKANS BLOGG - ta chansen! :)

2011-10-09 @ 20:22:29
URL: http://nellieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0