29:e September 2011

Anonym: gud vad goood den tårtan såg ut att vara!!

Svar: Den var god också !! Fast den var säkert ännu godare för dom som faktiskt tycker om tårta he he..

Tjena ! Torsdagen har passerat och det är endast en praktik dag kvar sedan är det slut för denna veckan och början på helgen, tjoho ! Som sagt, vart på coffe roomer och jobbat idag igen. Och nu i eftermiddag och ikväll så har jag varit tillsammans med Sara, Linus och Albin. Var vi hos Sara och kollade skräck film, gosade med hennes sötaste hund Tina som är alldeles vit och lurvig som ett litet får he he. Var vi även på stan nu ikväll för det skulle ju vara en sådan där "myskväll" där ikväll. Yep, så har väl min dag och kväll sett ut. Mycket trevligt faktiskt ! Men nu så ska jag fortsätta med mitt som att... Nej jag vet inte vad jag ska fortsätta med men whatever. Bye and godnight

Jag är väl så tråkig så jag har inget annat att erbjuda än dagens outfit. Skärpning på ingång !!!!!

short + cykel byxor som sticker fram - gina tricot // gose tröja - bikbok // plus boots - minns ej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0