Drop it

Tjingepling ! Onsdag, vart en riktigt jäkla rolig skoldag iallafall ! Åtminstone eftermiddagen he he. Var väl inte så att vi gjorde något specielt utan var bara på ett sånt jäkla gött och spralligt humör ! Nu så ska jag slänga i lite nudlar i min mage, packa ner tränings kläder och sedan bege mig mot Nathalie. Ska mysa lite med henne och Timmie innan min dans träning börjar kl 5. Blev som sagt uppflyttad till hip hop/street nivå tre, så det kör jag på idag. So exided !! Efter dans träningen blir det hem till min goa vän Nathalie igen. Hon åker till Turkiet imorgon så får passa på, kommer att sakna henne som bare den ! Men nu så måste jag sätta fart ska vara ombytt och mätt i magen om en kvart. Ciao

dagens outfit // jeans - bikbok // tröja - gina tricot // plus mina låga vita converse , accesoarer och min blåa mössa ifrån bikbok


en riktigt fräsigt snygg bild på moi innan jag brummade iväg till skolan imorse, regnet bara öste ner så man var väl si sådär fin när man väl kommit fram he he. "Du ser ju ut som en skogsmulle" var det första man fick höra, haha big love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0