Första praktik dagen på coffe roomer

Hey ho, då var första praktik dagen på coffe roomer avklarad. Puuh. En sak jag dock inte begriper är varför jag alltid väljer en massa restuarnger/cafeér när jag praktiserar? Okej om jag nu hade tyckt att det vart roligt men jag avskyr ju det så förstår inte varför jag gång på gång frågar efter praktik plats på sådana ställen haha.. Men personalen är trevlig och det är fullt ös hela tiden, massvis med folk osv så det blir ingen lunch för min del förens halv två vilket är lite segt men det funkar.

Idag är det även min och Albins 13 månaders dag, tänk vad tiden går fort ändå ! Så självklart spenderade jag eftermiddagen och delvis utav kvällen tillsammans med min goding. Ja, vad gjorde vi då, eller vad gjorde jag rättare sagt.. Haha studsade på övervåningen så att jag råkade bonka ner något på nedervåningen, fy i helvet vad det lät !! Albin trodde att det åskade först.. Hehe. Vi har även kollat på snobben ♥. Bästa som finns (nästan). Även haft lite brottnings matcher (jag vann). Annars har vi bara allmänt myst med varandra. Go dag.

- Hey ho let's go

a lot of pictures from today

haha våra brottnings matcher... (jag vann)
 



hihi love you boy 

Här kommer den första outfiten // leggins - vero moda // oversize tröja - monki // väst - hm // kängor- minns ej // tygväska - monki


dagens andra outfit
tröja - monki // jeans leggins - vero moda // plus svarta kängor





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka snygga jeans!!

vart är dem köpta?

fin blogg hörrödu! :)

2011-09-30 @ 20:29:39
URL: http://nkwj.s
Postat av: nathalie :)

vilka snygga jeans!!

vart har du köpt dem?

fin blogg hörrudu! :)

2011-09-30 @ 20:31:12
URL: http://nkwj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0