Fredags kvällen

Min fredags kväll har varit riktigt mysig ! För ovanlighetens skull så kom jag hem redan halv åtta och har sedan dess haft en riktig myskväll med mamma och christian ikväll. Mamma har ju varit i Stockholm i en vecka nu så det var jätte roligt att få träffa henne igen, saknat min lilla mamma såklart. Hon hade även köpt med sig underbara "mini - parfymer", dom doftade så otroligt gott. Blev så glad, tycker att sådana spontan saker är så gulligt gjort.

Tidigare under eftermiddagen/kvällen så var jag med Nathalie en stund och sedan så kom även Timmy. Riktigt go eftermiddag/kväll faktiskt. Men ja nu så tror jag att det tog stopp här så ni ska få lite bilder från ieftermiddag/kväll istället så höres vi imorgon.

- Godnatt mina fina läsare

Kvällens outfit // skor - nelly.com // skjorta - ginatricot // oversize tröja - bikbok // halsduk - minns ej // tyg väska - monki


kinderägg + drickyoughurt = muuums








Parfymerna som jag fick av min gulliga mamma ifrån Stockholm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0