Go Söndag

Haft en riktigt go men dock kall söndag (!). Malin hörde av sig vid halv två tiden och undrade ifall jag ville med och kolla på en fotbolls match kl två på thordéngården så det blev lite snabba ryck och så ner till stan och hämta upp Malin. Åkte vi dit och kollade lite på grabbarna som spelade, mycket trevligt, dock rätt så usel match och kallt nåt så inåt var det ! Efter det åkte vi hem till Malins pappa och busade lite med hennes söta lille bror. Kom jag nu precis hem och ska bara hämta lite saker så ska jag sedan om endast 15 min åka hem till Linnda och tok mysa med henne ikväll. Laddar ner någon bra film och frossar i onyttigheter ! Låter som en bra avslutning på veckan. Hoppas ni haft en stört skön helg!

(vet att jag varken laddat upp dagens outfit igår eller idag men saken är den att jag inte orkat inte vart så mycket att se helt enkelt, men imorgon drar det igång precis som vanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0