Life's Great, quite awesome

Tjollahopp blogreaders ! Har haft en riktigt go lördag ! Mötte upp Fanny vid mona lisas vid 13:15 tiden, åkte sedan därifrån till Nathalie och hämtade upp henne. Satt och tjötade ett tag och åkte sedan vidare mot Torp köpcentrum, där vi gick och kikade runt ända tills dom stängde (nästan). Vi allihopa hittade iallafall lite smått och gott. Riktigt trevligt hade vi det faktiskt. Åkte vi sedan där ifrån in till stan och lämnade av Nathalie för hon skulle träffa Timmie, så då åkte jag och Fanny och köpte Pizza och sedan vidare hem till Nathalie igen. Var vi hos henne tillsammans med henne och Timmie, haha rätt så roligt hade vi det ja, haha. Åkte där ifrån vid okänt klockslag, hem till mig och så började vi färga Fannys hår rött. Blev så jevla jevla nice. Till och med jag blev sugen på att färga he he. Sprang vi till Ica medans hon hade hårfärgen i och grejer för vi blev så sugna på godis och cola haha måste sätt förjävligt ut. Och nu för bara några minuter sedan så åkte hon. Så nu är jag ensam igen. Med andra ord en riktigt bra lördag! Men nu så har jag inget mer att säga för den här gången så lite bilder ska ni få så höres vi mer imorgon. Puss och godnatt

Dagens köp jeans väst med päls (fake så klart) plus en super mysig mjukis dress på rean endast 79 kr delen!




Fanny fixade äcen en donut på mig, rätt så nice 

Färgade som sagt Fannys hår


Haha pimpade min pärla lite, dock skevt på bilden fixade det efter att jag tagit bilden he he  

Fanny, Timmie och Nathalie


så himla söta he he


Kommentarer
Postat av: Anonym

är västen köpt på h&m? jag skulle själv köpa en sån men hittade den inte, vart hänger den?

2011-09-11 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0