Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

hejsan hoppsan ! Ingen uppdatering över huvudtaget hittils idag.. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det, får inte börja tappa suget nu ju ! Men hann inte imorse så outfit bilden kommer nu istället. Hann  även inte efter skolan för då var det bara hem fort och äta och byta om och sedan raka vägen mot Nathalie. Så eftermiddagen har spenderats hos henne. Kvällen med matte boken, för jävligt men jag hade inte så mycket att välja på. Nu så blir det att packa ihop lite granna och sedan sätta sig på moppen i detta fina väder och åka hem till min pappa. Blir käk och film mys där ikväll, toppen ! Kan man definitivt behöva när det är sånt här ruskigt höstväder utomhus. Men nu så sätter jag punkt här så hoppas jag att vi hörs imorgon bitti med dagens outfit. Massa pussar

eftermiddagens outfit // poncho - mammas // tygväska - monki // skor - nelly.com // plus smycken osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0