Min Lördagskväll

Tänkte bara ta och svara på en komentar först :

emma: fin blogg och fin du är, men ve du om Vendela Björklund
har blogg?

svar: Yes, här kommer en
länk till hennes blogg !

Det blev som så att jag drog ut ikväll med ett gott gäng tjejer och killar iallafall. Så drog först och bowlade tillsammans med Fanny, Amanda, Hanna, Robin, Felix, Bulten och så var det en till som hette Felix har jag för mig (?). Det blev iallafall en grymt roligt bowling runda he he. Efter det crusade vi runt lite haha dog. Åkte vi sedan hem till Bulten och softade där. Och ja, kom hem för en stund sedan så nu blir det då fanimej sängen så att jag ser till och bli frisk ! Godnatt

Glömde minnes kortet till kameran hemma så blev dessvärre inga bilder ikväll, sorry


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är den vita tröjan köpt? Har du tips på snygga höstjackor ? :)

2011-09-26 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0