NEXT UP: kalas på sund

Om cirka 1 h bär det av mot sund där det blir lite kalas idag för Camilla som fyller år. Kommer säkerligen att bli riktigt trevligt. Kommer hem någon gång ikväll så får se ifall jag drar mig utåt eller stannar hemma har nämligen gått och blivit sjuk, så typiskt ! Hoppas verkligen att jag lyckas bli frisk till på måndag bara för då börjar jag min praktik på coffe roomer. ¨

Går kvällen blev riktigt lyckad ! Började med tacobuffé på cheer's tillsammans med Linda, Malin, Alex och Ida. Satt vi där till nio tiden ungefär. Efter det rörde vi oss sakta men säkert ner mot kampenhof och sedan vidare hem till Oskar. Det var någon som fyllde arton så det blev lite fest där. Dock drog jag och Linda efter endast några få timmar för jag skulle hem till Albin och hon skulle hem till sig. Så natten spenderade jag hos min älskade pojkvän.
Men nu så är det slut pladdrat för min del så vi höres mer senare. Puss


Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg och fin du är, men ve du om Vendela Björklund

har blogg?

2011-09-24 @ 20:02:17
Postat av: nathalie

så himla fin Nathalie!

fin blogg dessutom!

2011-09-26 @ 19:20:28
URL: http://nkwj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0