No matter what they say

Tjingepling ! En riktigt trött tjej är det som sitter här och försöker skrapa ihop ett någorlunda intressant inlägg he he. Dans träningen gick prima ballerina, Sandra (min danslärare) pratade med mig efter lektionen och tyckte att jag skulle hoppa upp i mtv nivå två och självklart nappade jag på det. Så på tisdag ska jag dit och "test dansa" känner ju några stycker i den gruppen också så det är skönt det med. Men ska dock försöka gå kvar i båda grupperna. Innan träningen var jag på stan tillsammans med Nathalie, Annie och Linnda. Chillade och tjötade vi mest fram tills att träningen började halv sju. Efter träningen åkte jag hem och stoppade en knäcke bröd macka plus en risi frutti med smoothi i magen, medans jag kollade på robinson med mamma. Fick jag pluggat lite också, eller a pluggat och pluggat läste igenom tyska texten och glosorna kanske en gång och sedan gjorde jag ett tal i matte boken (vill dock poengtera att talet var svårt, det var en c uppgift he he). Men nu så ska musik få göra resten utav min kväll så höres vi imorgon kära vänner. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0