Peace will found us with Harmony

Goddagens mina kära läsare ! Ute har det bokstavligt talat ösregnat hela dagen ! Inte så mysigt när man åkte till och från skolan men det funkade.. Blev som sagt inget mer bloggande igår kväll eller imorse som jag misstänkte för sov som sagt hos min pojkvän och hade ej med mig min dator så att. KU började igår kväll och det var faktiskt första gången jag var där och jag blev positivt överraskad ! Ser ut som att det kommer till att bli riktigt mysigt och roligt.

Imorse vaknade jag upp på ett alldeles underbart men ändå väldigt otäckt vis.. Jag drömde hemskaste mardrömmen och så ligger jag där och stört grinar i sömnen och vaknar till och inser att jag ligger i trygghet i famnen på min älskade pojkvän. Åh, obeskrivligt skön känsla !!

Ikväll drar även dansen igång igen, jag är verkligen taggad gånger tusen ska bli så himlans roligt ! Så vi fem tiden åker jag till friberg och lämnar in min moppe och promenerar sedan där ifrån ner till cactuz där jag ska möta Linnda och Sara. Vid sex tiden drar dansen igång. Idag blir det street dance/hip hop. Efter det, ikväll sover jag hos min pappa så att jag slipper ligga hemma ensam nu när mamma är i Stockholm osv. Blir nog allt bra. Frågestunden avslutas även ikväll så ifall det är något mer som ni känner att ni skulle vilja fråga så gör det nu innan det är försent !

- Bye for now my friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0