Svara på en skön läsares komentar bara

A: Hej nathalie ! ;) har läst din blogg ett tag nu också såg jag dig på sinclair igår, gud vad härlig du verkar, skön röst också! :D men jag vågade inte gå fram (a) kanske nån annan gång <3 haré gött!

svar: Hej på dig ! Synd att du inte kom fram och hälsade igår hade faktiskt varit jätte roligt ! Tycker alltid att det är så roligt när mina läsare vågar komma fram även i verkligheten och hälsa och små prata lite. Så tveka inte ! Var du med och dansade igår eller hade du bara vägarna förbi? Isåfall kan du ju komma fram och hälsa nästa vecka då det är dans igen ! Blir även så glad över att du fick ett såpass gott intryck av mig, jätte roligt att få höra ! Ta hand om dig så ses vi säkerligen snart igen. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0