The end of the week

Yes, nu är det helg igen ! Alltid lika skön känsla. Egentligen skulle jag varit ute på en riksmarch med skolan nu (en promenad för cancer fonden eller något liknande). Men jag kände att jag verkligen inte orkade gå och när jag vaknade imorse så bara snurrade allting runt runt och så har det varit i skolan också. Så jag åkte till skolan och gick på våra enda två lektioner som vi hade, tyska och so och sen så åkte jag hem. Så nu ska jag bara vara hemma och ta igen mig i sisådär 1 h. Sedan ska jag möta upp Malin så tar vi oss kanske en fika eller något annat mysigt. Ikväll blir det troligtvis tjejkväll tillsammans med Nathalie, Fanny och Amanda. Men det återstår att se ifall vi kunde vara hos Amanda eller ej. Om inte det blir som vi tänkt oss så sover jag hos min pojkvän ikväll, det är också mysigt ! Men jag ska iallafall försöka att uppdatera mer senare då jag vet lite bättre så vi höres då istället. Hej så länge

dagens outfit // poncho - (ny) åhlens (ni ska få en bättre bild på min nya poncho en annan dag) // transparent linne - bikbok // boots med klack - minns ej // halsduk - minns ej // plus en massa fin fina acesoarer som ringar, armband och klocka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0