To laugh is to enjoy life

Glömde helt bort att vi har studiedag imorgon så jag körde på en mysig hemma kväll med pappsen istället för att yra omkring. Även tillbringat kvällen tillsammans med Nathalie och Timmie, ytterst trevligt. Drog även 1 h på dansgolvet. Hell yeah, vad bra det kändes, dock mindre gött när vi skulle köra styrka med tanke på att jag har en sån jevla jevla träningsverk efter gårdagen. Men jag sattsade allt (nästan) iallafall he he. Är faktiskt redigt trött så blir nog att lägga sig i hyfsad tid ikväll trots allt, och härligt ska det bli att inte behöva stiga upp med tuppen imorgon bitti. God damn. Men nu sätter jag punkt här och hälsar er alla en godnatt ♥

Idag har jag tagit en rejäl bild bomb men istället för att ni ska få alla på en och samma gång så kommer ni att få bilderna lite då och då

Kommentarer
Postat av: ellensjo

Hej! Allt bra med dig? :)

Kram

2011-09-22 @ 15:40:23
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

2011-09-22 @ 18:48:14
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0