Word

Här har ni en fet länk till min vän Linndas blogg. Hennes senaste inlägg där hon svarar på en utav hennes läsares komentarer, tycker jag att alla borde läsa och ta del utav. Det är en tjej vid namn Alice/Alicia som har komenterat hennes blogg genom att säga "När du går på stan , är det enda man ser en stor zlatan näsa" och detta har Linnda svarat på. Jag tycker att sådana här komentarer och glåpord ökar allt mer och jag tycker att det är riktigt hemskt ! jag tycker att jag försöker att förmedla åtminstone lite här i min blogg att alla har ett lika stort värde, alla är lika vackra och fantatstiska fast på sina egna vis och att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Så förhoppningsvis kan Linndas svar påverka åtminstone några utav er. (Ni som inte håller på med sånt här, att försöka trycka ner andra osv) ni behöver självklart inte ta åt er och läsa men jag vet att det även finns dom som håller på med sådana dumheter och dom som håller på med sådant tycker jag verkligen ska åt sig. Men nu ska jag inte lägga ner mer tid på detta utan nu är det upp till er om ni vill hjälpa till att göra en förendring. För visst hade det varit enklare att leva i ett samhälle där man fick vara precis som man ville och se ut precis som man ville utan att en massa avundsjuka personer ska försöka trycka ner en?

Linnda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0