Q & A x2

Josefine: Jätte fina shorts verkligen! Beställde du dem på HMs hemsida eller köpte du dem direkt i affären? Vilken storlek tog du på shortsen? Kram på dig♡

Svar: Jag köpte dom i en hm divided butik i Göteborg för 199 kr. För så vitt jag hört så är dom slutsålda på deras hemsida men dom får in enstaka par då och då så håll ögonen öppna ! Egentligen skulle jag velat ha storlek 36 men det fanns endast storlek 38 kvar så då fick det bli dom och dom satt som en smäck trots det. Dom är riktigt sköna också och går att töjas kring midjan och så men dom kan lätt bli för korta om man tar en för liten storlek. Dessa shorts ska ju trots allt inte sitta super tight så att säga ! Kram ♥


Anonym: Heej jag undrar vad låter hetter ni dansa till typ heartbeat in our universe eller ngt!

Svar: Den heter long time med John de Sohn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0