1 augusti - sommaren rusar iväg

Godkväll. Nu är jag hemma i Uddevalla igen. Jag har haft tre super mysiga dagar i Sunne tillsammans med mamma, Christian och Moa. Idag så har vi besökt en park (minns ej vad den heter, men sjukt vackert var det), vi har även besökt ett köpcentrum och bilat hemåt. Ikväll träffade jag David en snabbis och fortsatte sedan mot pappsen för att äta gott och kolla film. Efter det så fortsatte vi ut i natten och nu så sitter jag hemma hos mamsen. Tänkte gå och lägga mig alldeles strax för börjar bli lite små trött.. Redan första augusti förresten, tänk vad sommaren bara har rusat förbi, får ta vara på den sista tiden utav lovet (trots att jag faktiskt konstigt nog längtar tills skolan börjar..).
 
Två bilder på pappsen från sent ikväll då det blev en sväng ut på brädan haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0