21 augusti - andra skoldagen

Hej allihopa, hur mår ni idag ? Kanske lite lugnare nerver nu andra dagen.
 
Min dag har iallafall spenderats i skolan och efter skolan var det tänkt att jag skulle träffa min vän Jennie, men hon fick förhinder så det skjuter vi upp tills på torsdag istället. Istället så var jag med Sara i cirka 2 h efter skolan, vi satt mest ute i solen och pratade. Sedan så träffade jag Linnda efter det, då vi satte oss vid hamnen och pratade. För en stund sedan så kom pojkvännen hit lite spontant så ska mysa lite med honom nu eftersom vi inte setts på en vecka. Så, jag vill önska er en god natts sömn och hoppas att ni trivs med era gymnasieval ♥
 
En bild från i somras då jag var ute i Grebbestad med Albin och hans familjs båt. Mysigt ! Enda riktiga sommardagen med sol och bad som jag hade I think?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0