3 Augusti - mina auditions gick bra

Det har varit en riktigt bra dag idag ! Mina auditions gick bra, både min bliss audition och min funky kidz audition. Jag har blivit skickat till utbildning nästa helg (fredag, lördag, söndag) så då blir det att pendla lite nästa helg men det ska bli lärorikt ! På måndag ringer Amanda mig angående ifall jag har fått tjänsten som dansinstruktör i stenungsund eller ej. Annars får jag vänta till våren då jag kanske får chansen att jobba som dans instruktör i Uddevalla eller någon annanstans beroende på det ena och det andra. Så det blir spännande då hon ringer på måndag ifall jag får tjänsten nu till hösten eller får vänta tills våren. I vilket fall så ska jag utbilda mig till instruktör nästa helg.
 
Ni var även ett gäng som ville att jag skulle berätta mer om bliss dance academy nu då jag vet lite mer. Och det är som sagt ett dans koncept som just nu finns på 54 ställen i Sverige och som nu även startar upp i Uddevalla. Kurserna startar v.36 alltså början på september. I bliss dance konceptet så finns det kurser för 9-11 åringar och 12-14 åringar. 9-11 års eleverna får välja mellan disco, street eller latino medans 12-14 års grupperna där finns det endast street än så länge har jag för mig. Funky kidz som är under samma koncept kommer också att starta upp då och där är det 2-3 åringar, 4-5 åringar och 6-8 åringar. Detta kommer att hålla till i Agnebergshallen och googla lite på det så kan ni få fram prislistor och allt ni behöver veta.
 
Så där ja, efter en pirrig dag med mycket nerver så blir det nu att åka vidare mot skepsviken där det blir lite grill party för Sara som fyllde år i tisdags. Ska bli riktigt roligt och det är ju så fint väder också så detta kommer bli en perfekt kväll !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0