7e Aug - fått jobb, heldag i göteborg, vänner, träning

Amanda: vet du någon sida som man kan beställa snygga skal till telefonen? har för mig att du har beställt från någon sida :)
 
Svar: Jag själv föredrar fyndiq.se, en sida med as billiga skal och dom flesta är riktigt snygga (det finns hur mycket skal som helst att välja mellan). Mina skal kom fram hyfsat fort också !


Hello everyone. Jag har haft en riktigt bra dag och kväll ! Dels så fick jag ett ytterst glatt samtal förut angående att jag har fått jobbet som dans instruktör/assistent för funky kidz i stora höga nu till hösten! Jag blev så himla lycklig ! Visst att det är en bit att pendla, men jag förlorar åtminstone inte på det ekonomiskt om man nu ska tänka så då jag nu har kollat lön och allt sånt. Är riktigt pepp på detta ! Så nu blir det utbildning till helgen (fredag, lördag, söndag) och sedan en kick off den 22 augusti, på kvällen då.
 
Sedan så har jag spenderat dagen i Göteborg tillsammans med Amanda & Nathalie. Vi kikade i lite butiker (jag fick köpt mig världsnygga skinn byxor och puder plus en puder borste). Och så lunchade vi naturligtvis på jenssens, kan verkligen rekomendera den restaurangen som ligger precis utanför femman huset i riktning mot kompassen (nordstan).
 
Kvällen har spenderats på gymmet tillsammans med Annie och så träffade vi även Sara som hänkade på oss. Blev styrka, stretchning och massa ta igen snack, eftersom att Annie har varit utomlands nu ett litet tag då finns det alltid en del att snacka om. Avslutade även med en tjugo minutare i solariet, besvikelsen på den svenska sommaren är enorm och jag vägrar komma tillbaka till skolan lika blek som när jag slutade för två månader sedan haha..
 
Tre st bilder från idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0