9e Augusti 2012

Hej allihopa ! Hoppas att ni hade en fin kväll igår och haft en bra dag hittils. Visningen igår gick super bra ! Lång väntan i sallongen innan alla modellerna var färdig stylade (hela fem och en halv timme var jag där). Men vid halv tio tiden var alla så gott som färdiga så då började vi röra oss mot trägårn och klockan tolv drog själva visningen igång ! Jag har hittils inte fått tag på direkt någon bild utan har endast några få som jag har fotat och så en på några av oss som Linnea fotade. Men fler kommer !
 
Idag så har jag hittils hunnit med ett svettigt pass på gymmet och även en solstund för att bättra på brännan. Nu så blir det att fortsätta träna på koreografin inför helgen och bara ladda upp (det drar igång redan imorgon). Så jag vet inte riktigt om jag hinner med så mycket mer än det idag.. Vi får väl se, men nu får jag sätta igång här ! Have a nice day
 
Här kommer dom bilderna som jag har så länge
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0