En varm dag fylld utav dans

Åå vad trött jag blir på mig själv.. Råkade radera mitt "långa" inlägg som jag skrev nyss.
 
Men, vi börjar om. Hej på er ! De flästa är säkerligen i göteborg ikväll och roar sig men jag missar ju tyvärr det då jag sitter här i storstaden och ägnar min helg åt - dans. Startade dagen med att jag tog tunnelbanan mot marikas dans och modestudio, tog en frapino på vägen och sedan startade dagens utbildning kl 10.00. Efter åt så tog jag följe med Linus mot odenplan där jag tog tunnelbanan mot bromma där jag är nu.
Nu så håller jag på att ladda upp inför morgon dagens funky prov. Laddad ! Så jag hör av mig imorgon kväll då jag är hemma i Uddevalla igen. Ha det awesome allihopa oavsett om ni spenderar lördags kvällen på göteborgs kalaset eller hemma framför tvn.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0