första funky utbildnings dagen

hej! Ligger just nu i sängen helt död efter den här dahen. Först några timmars shopping med mina tjejer och sedan åkte jag vidare mot marikas dans och modestudio där utbildningen ska hållas. Första utbildnings dagen idag alltså, det gick allt bra ! Sover hos mina kusiner nu i helgen så ikväll har vi suttit ute och ätit gott. Mysig kväll! Känns jäkligt trist att jag missar Davids 18 års fest ikväll men det år gå.. Hade iallafall tänkt att gå och lägga mig nu då en tidig dag ntar imorgon. Ytterliggare en dag med utbildning ! Missar göteborgs kalaset ocksåå, fasiken haha hatar det !! Men det är definitivt värt det. Well, vill bara hälsa godnatt så godnatt allihopa hoppas ni har det bra hemma i uddevalla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0