Första utbildningsdagen - check √

Hello out there. Herregudars, sicka långa dagar detta är/kommer till att bli. Upp relativt tidigt idag för att hinna med tåget till Göteborg. Väl där pendlade jag på lite olika bussar ända fram tills elexia (?), där utbildningen för bliss dance academy håller hus. Så min dag har jag spenderat där med mycket dans och en del teori också. Imorgon så väntar en ännu längre dag. Jag ska upp redan 05.45 imorgon bitti så bäst att pojkvännen kommer hit snart så att vi kan lägga oss i tid hehe.. Annie frågade om jag ville med och ta ett nattdopp inatt men pga detta så funkar ju inte det tyvärr, missar även smögen festivalen som vart/är idag och ikväll. Sorg att jag missar massa roligheter som sommaren vill erbjuda pga jobb och utbildningar, men det får gå. Jag gör åtminstone någon nytta och har faktiskt fått gjort en hel del denna sommaren ! Men, nu så verkar det som att han kommer här så vi höres imorgon i hyfsad god tid I hope.
Hoppas att ni har det bra och tar vara på den sista tiden utav sommarlovet ♥
 
Bilder från visningen som jag lånat från linas blogg
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka lärare var bäst i Ramnerödsskolan, och vilka var mindre bra?

2012-08-11 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0