Godnatt †

Hello. Dagen har spenderats på frölunda torg, vilket är ett köpcentrum med massa butiker. Shoppat en hel del inför skolstarten och hösten tillsammans med mammsen. Ikväll så har jag haft myskväll hos pappsen tillsammans med älsklingen. Vi kommer inte att träffas på ett tag nu då jag åker imorgon (kl 05.40 onsdag morgon) till Stockholm. Han sover även här och tycker just nu att jag är skit tråkig som prioriterar att blogga haha... Så jag får sätta punkt här. Upp tidigt imorgon till ett spinning pass, sedan sola, sedan hem och packa och sedan träffa tjejerna för att umgås och ha kul ! Så, godnatt mina fina ♥
 
en bild från idag och två från söndagens utbildning

p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0