Onsdag 29e augusti

Godkväll blogreader's. Den här dagen har varit so much butter than yesterday haha, det blev lite too much helt enkelt. Imorse så vaknade jag upp med världens träningsverk som jag har fått stått ut med hela dagen, tror dock att alla dansare lider med mig efter gårdagens dödar danspass haha. Dagens roligaste lektion var iallafall estetisk komunikation och vi blev färdiga med våran lilla film som vi hållt på med. Ska bli så roligt att se allas filmer nästa vecka (detta är alltså ett litet projekt som vi hållt på med).
 
Efter skolan så åkte jag och Annie hem till mig nästintill direkt. Vi gjorde oss varsin smoothie och satte oss ute i eftermiddags solen och bara tog det lugnt och pratade om allt möjligt ! Fick även mina antagnings besked från kulturskolan idag. Skönt ! Nu i höst så ska jag alltså dansa mtv/funk 2, street dance, modern 1-2, house och så hade jag även anmält mig till street dance 3 men det var tydligen endast 4 personer som sökt till den gruppen så ifall dom inte lyckas årdna det så blir det ingen grupp, tråkigt nog. Får besked om det på fredag. Ska även söka till uppvisnings gruppen i år igen. Så det blir en hel del dans, precis som vanligt, but thats the way I like it.
Nu ikväll så har jag ätit kinamat och kollat på wallander. Mysig kväll !
 
Som sagt, nästa vecka på tisdag så får jag min macbook air (eller macbook pro men det lutar åt air) ifrån skolan så då hade jag tänkt bättre uppdatering. Flera korta inlägg per dag istället för ett långt ska jag försöka rikta mig mot. Så ha lite tålamod bara !
 
En bild på fina annie från vårat lilla eftermiddags mys tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0