#photoshoot with Ebba & Johanna

Min dag har bestått utav en liten photoshoot tillsammans med två fina vänner, Ebba & Johanna. Vi fick till en del bra bilder som jag tänkte dela med mig utav. Publicerar dock inte alla ikväll men ett par kan jag allt bjuda på så länge ! Efter detta så drog jag på ett bodybalancepass och körde slut på mig själv. Resten utav kvällen har spenderats i tv soffan tillsammans med världens bästa pappa. En bra söndag enligt mig !
Nu så ska jag sova så att jag är pigg och go imorgon då första dagen på den näst sista veckan på det här sommarlovet väntar. Kisses and hugs babes ♥
 
Ett gäng bilder ifrån fotograferingen med mina pinglor, deras bloggar hittar ni HÄR och HÄR ifall ni är intresserade.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: zana

fyy va fin du är nathalie!

2012-08-06 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0