00:18

Detta är väldigt too late men det är faktiskt först nu som jag har tid över. Första skoldagen idag, kändes motigt imorse men skoldagen i sig gick prima ballerina. Efter skolan direkt hem och packa väskan och sedan ner mot sinclair för dansträning. Först hiphop/street dance, efter det möta upp Linnda och dra till gymmet med henne... Vi gymmade dock inte utan gick in i massage rummet och tjötade, åt mellan mål och bara njöt istället. Vardags lyx kallar jag det ! Efter det så var det dags för ytterliggare en dans träning, raggan. Roligt som vanligt. När jag kom hem packade jag väskan och promenerade hem till pappsen och nu så har vi käkat gott och kollat på en sjukt bra film. Det är väl så min dag har sätt ut... En vanlig måndag enligt mitt liv iallafall ! Härligt att vara tillbaka i rutinerna på ett sätt men samtidigt så saknar jag ledigheten också såklart. Jaja ingen idé att klaga, godnatt


dagens outfit ( någon bild från idag får ni imorgon för har mobil-sladden hos mamsen )

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så sjukt fin!<3

2012-02-28 @ 00:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0