1 Februari

Hello folks ♥

Sitter just nu på digital bild lektionen och håller på med mitt power point arbete om mitt liv i bild form ungefär. Spännande! Efter skolan så skulle jag egentligen med några andra tjejer och killar ner till stan och prova kläder till modevisningen. Men jag ska få gå modell för b.young istället så då provar jag kläderna den 10e istället. Så jag och Martina åker ner till stan och möter upp Nathalie och Fanny för att röra oss upp mot kyrkan och söka sommarjobb på kyrkogårdarna. Efter det blir det raka vägen hem och byta om och käka och sedan iväg för dansträning. Efter det blir det upp mot fritidsgården för att jobba med min koreografi till talangjakten. Jag tänkte dansa till skrillex, spännande ! Men nu måste jag fortsätta jobba. Vi talas mer senare
 
en gammal bild från i våras

Kommentarer
Postat av: Ida

Vet du några andra som sökt till dans? :)

2012-02-01 @ 21:47:25
URL: http://heeelrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0