21 Februari 2012

Hejsan, fin dag med fint folk dock blev den dära grillningen aldrig av haha, det var kanske lika bra. Utan jag, Amanda, Fanny, Nathalie och Sara fastnade hemma hos Fanny ett jävla tag så tiden bara flög förbi medans vi roade oss på egen hand.. Men tillslut så fick vi åkt ut till herrestad och träffat dom andra killarna och då hamnade vi i ett garage.. Haha så så spenderade vi resten utav kvällen, i ett garage! Ja men där ser man så det kan sluta ibland haha. Nu så hade jag tänkt att fortsätta roa mig i mina snygga kornblåa silkes pyamas byxor som jag själv sytt.. Haha jag ser förjävlig ut i dom, men det är så det ska vara när det är dags för mys helt forever alone. Hoppas att ni har haft en minst lika gó dag som jag har haft det

Hahaha, halt...... Jag tror jag dog, sjukt kul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0