9 Februari

Hej på er ♥

Nationella gick bra idag och jag skrev hela 11 sidor så det blev en del text haha.. Men när man väl börjat skriva och komma in i ett ämne så bara det flyter på. Nu är jag riktigt trött och min kropp behöver egentligen vila men ingen ro och ingen vila för min del inte. Om 1 h har jag min första dans träning med uppvisningsgruppen och den får jag inte missa så. 18.30 är den slut och antingen träffar jag Nathalie Taby för lite tjejsnack, tar en solarievända eller åker hem till pappsen direkt och film myser med honom. Oavsett vilket så blir det bra. Fick precis tillbaka min facebook också, lyckan !!! Dom hade inaktiverat mitt konto pga en bild där jag sitter på toaletten haha dog.. Men nu är det löst iallafall ! Men vi talas vid mer senare ska försöka ordna ett tidinställt inlägg.

Dagens enkla outift, tyckte jag passade perfekt med tanke på att vi ändå skulle sitta och skriva prov såpass länge..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0