Det går bra nu


Jag har haft en helt fantastisk alla hjärtans dag så tack så mycket till alla som varit med och spenderat denna dagen tillsammans med mig. Något som definitvt inte gjorde denna tisdagen sämre är att både jag och Linnda vann första pris i årets talangjakt! Vi fick delat första pris med andra ord för min dans och hennes musik. Åh, så roligt ! Jag trodde verkligen inte att jag skulle vinna med tanke på att det fanns så otroligt många talangfulla elever med men tydligen så uppskattades det som jag bjöd på. Roligt ! Modevisningen gick också bra och jag bar två riktigt snygga vår outfits. Kvällen har jag spenderat på biografen i stan tillsammans med Albin, Linnda och Noah. Så mysigt och trevligt hade vi det tillsammans. En gång i phuket hette filmen som vi såg och jag kan verkligen rekomendera den. Jag brukar inte så ofta gilla svenska komedier men denna var faktiskt riktigt bra tyckte vi. Men ne fy nu är jag alldeles urpumpad efter en hektisk dag så jag hoppas bara att ni alla har haft en fin valentine day oavsett hur ni nu spenderade den. Godnatt







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passade sjukt bra som modell och din dans var helt grym! :D

2012-02-17 @ 18:34:28
Postat av: MY OPPINION

Hallo ;O

fick nyligen reda på att Naima inte var med på röstninges grejerna är det sant?JAG TROR ATT HON HADE VUNNIT DET SA VÄRDARNA. Du var bra men fattade inte vad i skjutsingen du dansade......ingen förstod du bara vinglade runt jag försöker inte förnedra dig vill bara säga mitt. Linnda är jävligt begåvad.

2012-02-20 @ 16:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0