En glad Nathalie

Hello sunshines ♥

Idag skiner solen och herrejisses vad varmt det var ute i solen... Haha nu blir jag så där somrig av mig igen. Åh så härligt är det med sol och värme, blir alldeles sprallig i hela kroppen haha. Om en liten stund så ska jag åka och träffa Jennie så min dag fram tills fyra tiden ungefär kommer jag att spendera med henne. Efter det vid halv fem tiden så ska jag, Linnda, Sara, Noha, Albin och Linus åka och grilla eller bowla. Inte riktigt bestämt vilket ännu, men oavsett så kommer det att bli awesome. Ikväll så ska jag, Linnda och Sara ha en riktig tjej kväll tillsammans så det kommer att bli kanon mysigt. Vi sover hos Linnda ikväll också så men jag ska försöka att slänga upp något inlägg senare med lite bilder och så ändå. Annars så talas vi mer imorgon. Ha en underbar dag

Förlåt för alla dessa gammla bilder, men jag lovar att fylla på bild akrivet

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej

Jag såg en byxdress som du hade på dig den 2011-08-09 inlägget la du in 07.47. Det var en dress från bik bok. Jag har letat efter en sådan länge och undrar om du är sugen på att sälja den. Jag vet själv eftersom jag säljer mycket på tradera att man har mycket som man inte använder och kan tänka sig att få pengar istället. Skulle jag kunna få köpa den gråa dressen från Bik bok. Maila gärna mig i mailen jag upgett eller svara här.



Din blogg är väldigt bra=)



Varma hälsningar Jennifer

2012-02-23 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0