† †

Jag kunde inte ha spenderat lördagskvällen på ett bättre sätt ! Först middag på cheer´s tillsammans med min älskling för att fira våran ett och ett halv års dag lite grand. Vi hade det verkligen jätte mysigt och roligt tillsammans plus otroligt god mat. Senare under kvällens gång så åkte vi upp till kappelle hem till Robbie som hade fest och där spenderde vi resten utav kvällen. Riktigt roligt hade vi det och det var även roligt att träffa alla som var där som man inte hade träffat på ett tag. Så det blev verkligen en lyckad kväll med mycket skratt och trevligheter. Vi åkte dock hem till Albin i hyfsad tid eftersom att han skulle upp idag och spela match.

Så, idag skiner solen och det känns mer än underbart. Om cirka en kvart så ska jag ta mig en powerwalk hem till min farmor på lite söndags lunch. Resten utav dagen ser rätt så suddig ut just nu, men något trevligt ska jag allt komma på att hitta på ! Ikväll så kommer min pojkvän hem till mig igen iallafall då han och hans lag förhoppningsvis har vunnit matchen idag.


Några bilder ifrån cheer´s igår


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

2012-02-26 @ 15:05:18
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0