guestion and answer x3

Anonym: Nathalie jag tror faktiskt du skulle passa riktigt bra i rött hår.. tycker du borde färga!

Svar: Hmm, jag funderar starkt på det, är så jäkla sugen ! Men samtidigt så vågar jag inte för mitt hår är inte så starkt så mitt hår skulle inte riktigt klara att färga tillbaka det till blondt sen ifall jag skulle ångra mig. Men funderar på att göra en deep dye med röda toppar istället. Fast jag får se hur jag gör ! Isåfall färgar jag håret i början av mars då jag har en frisörtid.


Annie: vart och hur mycket köpte du den för :)

Svar: På ginatricot för 199 kr dock så köpte jag den tredje eller nästsista som fanns kvar så skynda fynda !


Julia :) :vilken danne?
du har skit grymm blogg!! sjukt snygga kläder har du också!

Svar: Carlsson! Tack såå mycket Julia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0